Hyresadministratör till bolag inom fastighetsbranschen!

Hyresadministratör till bolag inom fastighetsbranschen!

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Corem förvärvar, förvaltar och förädlar fastigheter i attraktiva lägen i Sverige, Danmark och New York. Corem har ett långsiktigt perspektiv och förvaltar fastigheterna med egen personal med målet att vara en riktigt bra affärspartner till sina hyresgäster.

Corem är noterat på Nasdaq Stockholm, Large Cap.

Din roll
I rollen som hyresadministratör har du en central funktion genom att administrera hyresavtal och vara en stödfunktion till förvaltarna. Detta genom att ansvara för att registrera hyresavtal och säkerställa att data i fastighetssystemet är korrekta. Du arbetar dedikerat mot några förvaltare och har även kontakt med hyresgäster samt internt mot ekonomifunktion. Tjänsten ställer stora krav på noggrannhet och känsla för detaljer samt flexibilitet då bolag befinner sig i en förändringsfas. Du som person ska vara serviceminded, prestigelös och sätta laget före jaget.

Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader med goda chanser till en tillsvidare anställning på Corem.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Administration av hyresavtal
- Registervård
- Avisering, kvartalsvis men även löpande
- Hantering av inbetalningar
- Reskontra
- Kravprocess
- Delaktighet i budget och prognosprocess



Din profil

Vi söker efter en person med administrativ bakgrund som har förståelse för ekonomi och har arbetat med kundreskontra tidigare. Vi ser gärna att du har erfarenhet av fastighetsbranschen och det är meriterande med erfarenhet av juridik och hyresavtal. Du har enkelt för att lära dig nya system och att ha arbetat i Property Management och andra hyressystem anses fördelaktigt.

Vi ser gärna att du identifierar dig med egenskaper som noggrann, engagerad och serviceinriktad. Du kommer arbeta tätt med ditt team och vara en stark lagspelare som är lojal och positiv i det dagliga arbetet.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2021
  • Ansök senast: 3 juni 2022

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024