Hyresadministratör till bolag inom fastighetsbranschen i Stockholm

Hyresadministratör till bolag inom fastighetsbranschen i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du Hyresadministratör med brinnande intresse för fastighetsbranschen och motiveras av att ha nöjda kunder samt tillväxt? Då har vi en möjlighet för just dig!


Start: När rätt kandidat finner sig tillgänglig
Anställningsform: Minst 6 månader med möjlighet till förlängning (om ni trivs med varandra så finns plats för att bli överrekryterad)

Vår kund

Vår kund tillhandahåller förvaltningstjänster åt attraktiva kommersiella och privata företag samt arbetar aktivt för en hållbar och fungerande fastighetsmarknad.
Kontoret är beläget i moderna och luftiga lokaler i City. Detta är en arbetsplats som präglas av kompetens och driv, som kombinerats med mjuka värden.

Vår kund expanderar kraftigt och detta möjlighet att komma in till denna spännande arbetsplats. Du kommer ansluta till ett framgångsrikt och drivet team! Här finner du en hög energinivå och en varm teamkänsla, där teamet nått framgångar utan "vassa armbågar".

Vår kund tror på kraften och kreativiteten hos alla medarbetare , där tempot är deras motor. Här finner du tydliga mål och du uppmuntras att hitta nya vägar för att nå nya höjder.


Din profil

Det går bra för vår kund. De växer så det knakar och de behöver långsiktigt få in rätt personer till avgifts- och hyreshandläggningsteamet. Vi söker efter sig som vill hitta rätt plats att långsiktigt satsa på och växa hos. Du vill vara med på en tillväxtresa och arbeta tillsammans med ambitiösa kollegor som har laserfokus på sina egna arbetsuppgifter. Du trivs i en roll där du får ta ansvar och du får energi/motivation av kundkontakt. I rollen ansvarar du för administration av hyror och avgifter, registrering av lokalkontrakt, uthyrning av garage och parkeringsplatser för kunder som är privata fastighetsägare och bostadsrättsföreningar. Du kommer främst att ha kontakt med fastighetsägare, brf-styrelser men även med boende, mäklare och banker.


Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Administration av hyror och avgifter
- Registrering av lokalkontrakt
- Uthyrning av garage och parkeringsplatser
- kontakt med fastighetsägare, brf-styrelser men även med boende, mäklare och banker.


Skallkrav

- 1 års erfarenhet av hyresadministration inom fastighetsbranschen





Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 augusti 2022
  • Ansök senast: 7 december 2022

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


22 november 2024