OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har dugoda kunskaper kring hyresadministration och erfarenhet av att hantera standardboendeavtal?Varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker en hyresadministratör till vår kund i Enköping för ett konsultuppdrag via oss Bemannia. Uppdragetär på heltid 100% och du arbetar vid kundens kontor i Enköping. Arbetstiderna är mellan7-17 där flex ingår. Det finns möjlighet till distansarbete i viss mån.
Uppdraget kommer pågå under dessa specifika veckor i sommar:25 & 26 juli +v. 31-33
Dina arbetsuppgifter
I denna tjänst kommer du stödja och assistera verksamheten i det löpande ekonomiska arbetet.Du kommer bland annat:
Assistera gällande hyresadministrativa arbetsuppgifter för interna så som externa kunder.
Vara delaktig i verksamhetens arbete gällande bostäder.
Kommunicera med externa kunder gällande fakturafrågor.
Hantera interna och externa avtal.
Delta i utvecklingsarbetet inom området.
Arbeta med övriga verksamhetsrelaterade administrativa uppgifter.
Dina kvalifikationer
Godkänd gymnasieexamen.
Flytande svenska i såväl tal som skift.
Goda kunskaper kring hyresadministration.
Erfarenhet av atthantera standardboendeavtal.
Förmåga att uttrycka dig tydligt och enkelt i tal och skrift.
Kunskap om grundläggande bokföring och kontostruktur.
Vi söker dig som är självgående, initiativtagande och kvalitetsmedveten. Du har en god helhetssyn och är samarbets samt serviceinriktad.
Meriterande
Erfarenhet av utvecklingsarbete.
Goda kunskaper i Excel.
Kunskap i fastighetssystemet.
Goda kunskaper kring fastighetssystem.
Erfarenhet av att arbeta med hyresavtal och hyresfakturering samt insikt i hyresprocessen.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 9/7 2024.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 169 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson