Hyresadministratör till fastighetsbolag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med kommersiella hyresavtal i en digital miljö? Hos vår kund får du möjlighet att arbeta med hyresadministration i en modern, aktivitetsbaserad miljö och där du blir del av en kultur som är öppen, trevlig och inkluderande.


För kunds räkning söker vi nu en hyreshandläggare som vågar tänka nytt. Det här är rollen för dig som vill jobba med att administrera avancerade kommersiella hyresavtal i en digital miljö. Du vill också ha möjlighet att arbeta med varierade uppgifter i ett helhetsperspektiv, och ser fram emot att bli del av ett kunnigt team som jobbar framåtlutat och drivs av att hitta nya lösningar.


Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som hyresadministratör innefattar bland annat:

- registrering av kommersiella hyres- och tilläggsavtal

- avisering

- betalningsuppföljningar

- arbete med momsnycklar så som den frivilliga skattskyldigheten


Utöver ovanstående kommer du även att arbeta med diverse avstämningar av konton. Du kommer också vara delaktig i bokslutsarbeten.


Din bakgrund
För att trivas i ovanstående tjänsten tror vi att du brinner för administration och att ge god service. Du har någon form av ekonomisk utbildning och tidigare erfarenhet av att jobba med hyresadministration och redovisning är meriterande.


Du ser fram emot och är trygg i mötet med våra fastighetschefer eller hyresgäster oavsett om det är i person, via telefon eller mail. Du är också noggrann, strukturerad och sätter stor stolthet i att i rätt tid leverera ett korrekt underlag.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 6 månader hos vår kund i centrala Stockholm där arbetet utförs på heltid. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Linda Marcus 0704- 71 59 18.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 18 mars 2019

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024