Hyresadministratör till fastighetsföretag

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av hyresavtal och kontrakt? Är du prestigelös och social? Då har vi jobbet för dig! Vi söker en hyresadministratör för uppdrag, med start i mitten april, hos en av våra kunder inom fastighetsbranschen.

Hur ser din arbetsdag ut?

Som hyresadministratör arbetar du med administration kring de fastigheter som företaget hyr ut till sina kunder. Det kan handla om kontraktskrivningar, ta fram och gå igenom underlag inför aviseringar, ta fram bevakningslistor i hyressystemet och att gå igenom hyreuppsägningar. Arbetet innebär också allmän administration kring kontoret.

Du sitter i fina lokaler tillsammans med företagets 22 medarbetare i Linköping. Du är även behjälplig de medarbetare som sitter i Norrköping och Örebro.

Vem är du?

Du har arbetat med hyresavtal och kontrakt tidigare, kanske även en del hyresadministration. Önskvärt är om du har varit i fastighetsbranschen men det är inte ett krav.

Som hyresadministratör så är det viktigt att du är noggrann och gillar ordning och reda. Då du ditt arbete innebär att du ger en service till kunder och medarbetare är det viktigt att du är utåtriktad och social. Du är även prestigelös och omhändertagande då arbetet kan innebära att ta hand om kontoret och se till att det är en trivsam miljö att vara i.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder ett uppdrag där du får möjlighet att utöva dina kunskaper inom fastighetsområdet. Uppdraget sträcker sig från mitten av april och 6 månader framåt. För rätt person finns det en möjlighet att bli övertagen av företaget.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan tas endast emot via Adeccos hemsida, inte via mail.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta rekryteringsansvarig Johanna Bradley på johanna.bradley@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Start: Mitten av april Varaktighet: 6 månader
  • Publicerat: 6 februari 2014

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Ekonom/administratör sökes.

24 augusti 2010

Trivs du i rollen som administratör?

12 maj 2010

Administrativa kundtjänstmedarbetare!

24 augusti 2010