Hyresadministratör till fastighetsförvaltare i Göteborg

Hyresadministratör till fastighetsförvaltare i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Är du en administrativ person som skulle trivas i en roll där du är den som har koll på allt vad gäller hyror? Beskriver du dig själv som noggrann, lugn och ordningsam? Då är det här uppdraget för dig!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en Hyresadministratör för vår kunds räkning. Kunden förvaltar lägenheter och jobbar för att skapa bostadsområden med mycket liv och värde. Tjänsten är placerad på kundens ekonomiavdelning i centrala Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som hyresadministratör får du visa upp din noggranna och ordningsamma sida då du hanterar avisering/debitering av hyror, inbetalningar, och sköter registervård i vår kunds fastighetssystem. Du kan även behöva hjälpa till med andra uppgifter såsom avisering, inmatningar av uppgifter inför avisering, påminnelse- eller kravhantering.
Dina egenskaper
Vi söker dig som är kan bidra med att hålla en hög kvalitet genom att arbeta lika noggrant och strukturerat som ditt team. Du kan ta dig an olika arbetsuppgifter och utmaningar på ett lugnt och behärskat sätt samt sprider positiv energi till dina kollegor. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasial utbildning gärna med inriktning mot ekonomi
Erfarenhet av hyresadministration samt/eller redovisning
Kommunicerar obehindrat på svenska såväl i tal som skrift

Meriterande:
Erfarenhet av kontraktshantering i Fast2, PM (Unit4) eller likvärdigt
Erfarenhet av ärendehanteringen Lime och/eller ekonomisystemet Agresso
Högskoleutbildning inom ekonomi

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag 6 månader, med chans till förlängning. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås på mejl fredrika.lundmark@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33575 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 november 2022
  • Ansök senast: 14 december 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024