OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Öckerö Bostads AB är ett helägt kommunalt bolag som äger och förvaltar bostäder samt offentliga och kommersiella lokaler men som även bygger nytt.Totalt ansvarar Öckerö Bostads AB för 80 000 m - fördelade på ca 400 lägenheter och i stort sett alla kommunens offentliga lokaler.Öckerö Bostads AB styrelse tillsätts av kommunfullmäktige och har till uppgift att se till att kraven från våra ägare uppfylls.För våra hyresgäster och brukare innebär det en garanti för ett långsiktigt förvaltande och en bibehållen hög standard.Mer information om ÖBO finns på www.ockerobo.se Vår kund hyr ut hyreslägenheter och lokaler i Öckerö kommun och de behöver utöka med en noggrann hyresadministratör.Tjänsten är en inhyrning på heltid till att börja med, men med goda möjligheter till en tillsvidareanställning.Tjänsten ska tillsättas omgående med start i september.Vi söker Dig som har erfarenhet från fastighetsbranschen och flera års arbetslivserfarenhet.Arbetsuppgifterna är att hantera hyror, skriva kontrakt, uppsägningar, kontakt med myndigheter samt allmänna kontorsgöromål.Kundservice och svara på förfrågningar från hyresgäster är också en viktig del.Ett krav är kunskaper i hyreslagstiftningen.Vi vill även att Du har erfarenhet från ekonomiskt arbete.Mycket meriterande är kunskaper i Hogia Fastighet och Officepaketet måste du behärska bra.Som person vill vi att Du är noggrann, initiativrik och att du tycker om struktur i ditt arbete.Vi vill gärna att Du är social, serviceminded men med visst mått av integritet.Det är viktigt att du har skinn på näsan och är trygg i dig själv för att kunna hantera olika typer av hyresgäster.Tjänsten är placerad på Öckerö varför du bör bo i närheten, B-körkort är meriterande Stämmer detta in på Dig, skicka din ansökan omgående eftersom urvalet sker löpande till: e-post.