OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är den nordiska samhällsbyggaren med lokal närvaro. Med fokus på egna resurser och lokala samarbetspartners utvecklar, anlägger och bygger de vardagen där livet levs.
Vår kund
För företaget är det viktigt att varje affär ska vara hållbar, juste och säker för alla inblandade. Du kommer ansluta till en avdelning om ca 20 personer på ett trevligt kontor i Solna. Företaget har stark omtanke för sina kunder och anställda.
Jordnära, Utvecklande, Personliga och Pålitliga - dessa är företagets grundmurade kärnvärden som hela deras varumärke bygger på. Dessa kärnvärden beskriver hur de är som personer, vad de står för, hur de jobbar, vad de kan åstadkomma och vad de vill bli uppfattade som. I alla delar av deras verksamhet arbetar de aktivt med sina kärnvärden.
Uppdraget har start omgående!
Din profil
Vi söker dig som tidigare arbetat som hyresadministratör i minst 2 år. Du kommer arbeta i Vitec Hyra. Som person är du strukturerad och motiveras av att leverera ett korrekt arbete, gjort i tid. Du är kommunikativ samt serviceinriktad och tycker om att hjälpa dina hyresgäster med deras frågor och funderingar.
Huvudsaklig arbetsuppgifter
- Hantera hyresadministration i Vitec Hyra
- Ta emot telefonsamtal av hyresgäster
- Debitering av hyror
- Post- och ärendehantering
- Hantera autogiro, betalningar samt oplacerade inbetalningar
Skallkrav
- 2 års erfarenhet som hyresadministratör
- Behärskar Fastighetssystemet Vitec Hyra
Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Katarina Söderberg på Katarina@deltaconsulting.se eller 070-566 50 58. Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson