Hyresadministratör till Upplands Väsby sökes

Hyresadministratör till Upplands Väsby sökes

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet inom hyresadministration av bostäder och lokaler samt en gymnasieexamen? Sök till tjänsten nedan redan idag. Rekrytering sker löpande.

Om uppdraget

Uppdraget beräknas starta 2023-08-11 och pågå fram till 2023-12-01 med stor möjlighet till förlängning. Tjänstgöringsgrad: 100%. Placeringsort: Upplands Väsby

Dina arbetsuppgifter

- Du kommer att ha en central punkt i organisationen tillsammans med en annan hyresadministratör

- Från denna position hanteras hyreskontrakt, uppsägning av avtal till hyresgäst, uppsägning av avtal till hyresvärd, hyres-/arrendesavisering, ansvara för hyressystem inkl. uppdatering av information och programvara, arkivredogörare, ansvara för hyressystem

- Utveckling och effektivisering

- Upprätta information till hemsidan gällande projekt

- Övriga administrativa arbetsuppgifter

Dina kvalifikationer


- Gymnasieexamen

- Gedigen erfarenhet inom hyresadministration av bostäder och lokaler

- God förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska

- Uppdragstagaren bör vara ansvarstagande, strukturerad och noggrann samtidigt som hen kan se helhetsperspektivet

- Eftersom arbetet innebär kontakter både externt och internt är det viktigt att du är serviceinriktad och trivs med att arbeta i team med andra

- Vidare är du positiv, lösningsorienterad och har eget driv

Meriterande

- Erfarenhet av Incit Xpand och gärna av Raindance

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare: Nadine Ayari på nadine.ayari@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 010

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2023
  • Ansök senast: 17 december 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024