Hyresadministratör till vår kund i Uppsala

Hyresadministratör till vår kund i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Söker du nya utmaningar inom administration och tycker det är spännande att få insyn i en viktig organisation? Är du dessutom en noggrann, strukturerad och tillmötesgående person? Vad bra, vi söker nu en hyresadministratör på heltid under 3 månader till en utav våra större kunder.


Vi ser fram emot att få in just din ansökan! 


Du kommer vara anställd som konsult hos oss på Randstad och arbeta ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som hyresadministratör kommer du arbeta med att ge service åt hyresgäster med den hjälp de kan behöva. Arbetsuppgifterna kan innefatta registrering av hyreskontrakt, registrering och hantering av viktiga dokument, ta emot samtal och mail där frågor från hyresgästerna kan inkomma. 


Du kommer vara anställd som konsult hos oss på Randstad och arbeta ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Arbetstider
Uppdrag 3månader heltid, med möjlighet till förlängning. Start omgående.

Kvalifikationer
Som person ska du vara väldigt noggrann då du kommer att ansvara över att administrera viktig information. Du ska även ha skinn på näsan och tillmötesgående. 
Meriterande om du talar ett tredjespråk. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
2021-12-03, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information:
Agnes Bernström, agnes.bernstrom@randstad.se
Oscar  Nyrén, oscar.nyren@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 november 2021
  • Ansök senast: 10 december 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 oktober 2024

Mäklarassistent

Mäklarassistent

21 maj 2024

15 maj 2024