OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter: Det finns tre hyresadministartörer vid Huges huvudkontoret där var och en ansvarar för ett geografiskt område. Tjänsten som hyresadministratör innebär att ansvara för och handlägga alla ärenden gällande hyreskontra (bristande betalningar) inom ett område, med betalningspåminnelser, krav och avhysningar. I tjänsten ingår även handläggning av ärenden för behandling i Tingsrätt och Hyresnämnd varför noggranhet samt god stilistisk och verbal förmåga är viktiga egenskaper. Kvalifikationer: Gymnasieutbildning Erfarenhet av juridiskt och/eller ekonomiskt arbete Goda datakunskaper Personliga egenskaper: Arbetet medför mycket kontakter med hyresgäster och berörda myndigheter, i huvudsak via telefon eller skriftligen. Så för att trivas i rollen behöver du vara en social och serviceinriktad kommunikatör med tydlighet i tal och skrift. Då många av de människor du kommer ha kontakt med befinner sig i en svår situation är det viktigt att du har empati samt kan hantera den typen av samtal på ett professionellt sätt. -------------------------------------------------------------------------------- Välkommen med Din ansökan senast 2008-02-04 Vi tar endast emot ansökningar via registrering på vår hemsida www.huge.se Se "Om företaget/Jobba hos oss"
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalstrateg Frida Åström
08-535 329 53
Förvaltare Månika Pettersson
08-535 322 24
Trädgårdsansvarig Mia Persson Norbäck
08-535 326 69