Hyresadministratörer till kund inom offentlig sektor!

Hyresadministratörer till kund inom offentlig sektor!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av hyresadministration av bostäder och lokaler och vill ta nästa steg i karriären genom att bli en nyckelperson i fastighetsbranschen? Som hyresadministratör får du möjlighet att hantera viktiga uppgifter inom hyresavtal och underhåll av fastigheter. Ta chansen att bli en del av ett dynamiskt team och bidra till att skapa en smidig och effektiv hyresadministration. Sök redan idag!

Om tjänsten

Vill du vara med och bidra till optimering och effektivisering i hyresadministrationen för att säkerställa smidiga processer och nöjda nyresgäster? Perfekt! Vi söker nu brådskande efter två konsulter för uppdrag som Hyresadministratörer hos vår kund inom offentlig sektor. Uppdraget är på heltid med start omgående fram till 1 december 2023 med möjlighet till förlängning. Det kommer finnas möjlighet till distansarbete 1-2 gånger i veckan.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som hyresadministratör kommer du att inneha en central och betydelsefull roll i organisationen. Du kommer att ha en bred uppsättning arbetsuppgifter för att säkerställa en effektiv hantering av hyresavtal och fastighetsrelaterade uppgifter. Du kommer att vara ansvarig för att hantera hyreskontrakt, avsluta avtal och skicka hyres- och arrendefakturor. Dessutom blir du den som har ansvaret för att uppdatera och underhålla hyressystemets information och programvara. Med dina färdigheter och engagemang kommer du att spela en avgörande roll i att säkerställa en smidig och effektiv hyresadministration.

Vem är du?
Krav:

• Gymnasieexamen
• Gedigen erfarenhet inom hyresadministration av bostäder och lokaler.
• God förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska.

Meriterande:
• Erfarenhet av Incit Xpand och Raindance.

Som person bör du vara ansvarstagande, strukturerad och noggrann samtidigt som kan ha ett helhetsperspektiv men samtidigt se till detaljer. Eftersom arbetet innebär kontakter både externt och internt är det viktigt att du är serviceinriktad och trivs med att arbeta i team med andra. Vidare är du är positiv, lösningsorienterad och har eget driv i ditt arbete.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 2 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2023
  • Ansök senast: 6 juli 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024