Hyresadministratör/Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Om oss

Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat de tre bolagen: Bredablick Förvaltning, Bredablick Facility Services och Sustend. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och mer specifikt avdelningen Backoffice

Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här! (https://bredablickgruppen.se/om-oss/)

Om tjänsten
Just nu söker vi en hyresadministratör som även vill arbeta en del med kundtjänst. Som hyresadministratör kommer du främst att arbeta med panthantering, överlåtelser, andrahandsuthyrningar, betalsätt och övriga spännande projekt. Du kommer att jobba självständigt såväl som i nära samarbete med dina kollegor på avdelningen. Teamet består idag av en chef, sju heltidsanställda och tre timanställda.

Som kundtjänstmedarbetare ansvarar man för inkommande samtal och mejl som omfattar allt från frågor kring ekonomisk- och teknisk förvaltning till uthyrning och felanmälningar. Det kan till exempel gälla: fakturafrågor, felanmälningar och uthyrning av förråd osv.

Arbetsuppgifter:

- Överlåtelser

- Panter

- Betalsätt

- Andrahandsuthyrningar

- Olika projekt

- Kundtjänst

Vi söker dig som

- Har 1-2 års erfarenhet av administration eller liknande

- Har eftergymnasial utbildning gärna inom ekonomi eller fastighetsföretagande

- Har mycket goda kunskaper i svenska, i tal så väl som i skrift

- God datavana tidigare erfarenhet av Excel ses som meriterande

- Trivs att arbeta i grupp

Det ses som meriterande om du har kunskap kring bostadsrättsföreningar och avtalsrätt. Har du tidigare arbetat i systemet Vitec ses det som meriterande



Som person ser vi att du är

- Ansvarstagande

- Noggrann- Du är uppmärksam på detaljer i arbetet

- Samarbetsförmåga- Du kommer utföra en stor del av uppgifterna i team och kommer ha nära samarbete med flera olika funktioner inom koncernen

- Lösningsbenägen- Du agerar för att hitta den mest effektiva lösningen



Övrig information

- Placering: Malmö

- Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning

- Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt



Några rader från ansvarig chef på administrationen

Välkommen till vårt härliga team där vi har nära till skratt. Vi trivs med att hjälpa varandra och utvecklas framåt som individer med också som grupp i en miljö med varierande arbetsuppgifter. Ibland behöver vi också hjälpa våra övriga kollegor på Backoffice med mindre arbetsuppgifter, någonting som vi trivs väldigt bra med. Hoppas att du finner annonsen som lockande och vill bli en del av vårt team, Isabella."

Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan! Du skickar in genom att klicka på "Ansök tjänst" här nedan. Du skickar in CV och besvarar ett antal urvalsfrågor. Vi tar för denna process inte emot personligt brev. Vidare i processen följer ett test, telefonavstämning och två intervjuer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bredablick Förvaltning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2023
  • Ansök senast: 28 februari 2023

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024