OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administrativ Förvaltning består idag av 52 medarbetare.Sektionen är uppdelad i fyra grupper, ekonomisk redovisning, hyresredovisning, lägenhetsadministration och fakturaservice.Tillsammans ansvarar dessa för att våra förvaltningsåtaganden blir utförda på ett professionellt sätt.Sektionen förvaltar idag ca 370 kunder/bostadsrättsföreningar. Vi söker: Avgift-Hyreshandläggare till Hyresredovisningen Tjänsten är ett vikariat under tiden 1 juni 2007 till och med 30 maj 2008. Tjänsten som avgift-hyreshandläggare innebär: - hantering och registrering av avgifts- och hyresinbetalningar, - påminnelsehantering - registrering av kontrakt - utskick av avier - utbetalningar och avstämning av inre fonder - telefonkontakt med medlemmar och kunder En viktig del av arbetet är avstämningar av konton.Du som söker ska ha ekomisk utbildning på gymnasienivå eller motsvarande.Du kan arbeta självständigt men har också förmåga att samarbeta i grupp och är mycket serviceinriktad och noggrann.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anette Ekstrand
Mats Hermansson
(+46) 010-442 12 96
Jurist Gabriela Eriksson
(+46) 10-442 10 09
Jessica Runerlöv Moberg
+46 734217981
Områdeschef Linda Ekberg
(+46) 10-4421256
Chefsjurist Gabriella Eriksson
010-442 10 09
Områdeschef Erik Hickman
(+46) 010 442 11 92
Områdeschef Jonas Berglund
(+46) 10-4421496