ICA Kvantum Lidingö söker medarbetare kolonial / jouransvarig

Arbetsbeskrivning

Om butiken
ICA Kvantum Lidingö är en miljöcertifierad butik med fokus på hållbarhet och ekologiska varor. Butikens vision är “Grönast på ön” vilket är något vi jobbar efter dagligen genom att köpa in varor lokalt och ekologiskt, samt genom att upplysa våra kunder om de olika alternativ som finns. Kunden är vår viktigaste person, och vi vill alltid ge bästa möjliga service och strävar efter att överträffa kundernas förväntningar. Vi vill att både kunder och personal ska längta till butiken!

Om tjänsten
I rollen som medarbetare kommer du främst att arbeta med varuplock på kolonial, samt med jour. När du arbetar jour innebär det att du har ansvar för att styra personalen och prioriterar vad som bör göras när. Det är ditt ansvar att se till så att butiken ser bra ut, kunderna får hjälp, samt hanterar vissa sjukanmälningar och ser till så att avdelningen är bemannad. När du arbetar med varuplock är du ansvarig för att packa upp varor på hyllorna och se till så att det är ordning och reda på avdelningen. Du arbetar effektivt och noggrant, och har en god produktkunskap.

I rollen kommer du även att få hjälpa till i kassan, där du är kundens sista möte i butiken. I kassan hanterar du saker som betalningar och returer, där du alltid har service i största fokus.


Om dig
För att passa i rollen som medarbetare ser vi att du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln, gärna från ICA. Du har tidigare arbetat med varuplock på kolonial och vet vad som krävs för att utföra ett effektivt och väl genomfört arbete. Som person är du positiv, engagerad och serviceminded. Du sätter alltid kunden först och sprider gärna glädje till både kunder och kollegor. Vidare är du stresstålig och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du kan enkelt prioritera och strukturera upp arbetet. Du bör även behärska svenska språket i både tal och skrift. Butiken satsar mycket på utbildningar, och för rätt person finns goda möjligheter till utveckling inom företaget!

Krav för tjänsten

- Tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln, gärna från ICA


Om anställningen
Butiken har öppet kl. 07-22 alla dagar, i rollen förekommer varierande arbetstider.

Tjänsten är på ca 20-30 h/vecka, med start så snart som möjligt.

Om oss
Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av Bemannica AB. Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se (https://karriar.bemannica.se/)och följ oss på Facebook (http://www.facebook.com/bemannica) för de senaste nyheterna!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christian Eriksson

Rekrytering Telefonplan

Emilia Vasilcin

Sandra Fridsten

Banu Özcetin

Christian Eriksson
+46 000 00 00 00
Jan Ceder

Hanna Olofsson

Cecilia Rambell

Soldan Lidén

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personalica
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 november 2021
  • Ansök senast: 27 november 2021

Besöksadress

Strandbergsgatan 12
None

Postadress

Strandbergsgatan 12
Stockholm, 11251

Liknande jobb


18 december 2024

18 december 2024

18 december 2024