OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om butiken
ICA Maxi Eskilstuna är en stor butik med ett brett sortiment, belägen i utkanten av Eskilstunas stadskärna. Butiken är under tillväxtfas och har ökat stort i omsättning under det senaste året, mycket på grund av en växande onlinehandel. Vidare har butiken arbetat med ombyggnation under det senaste året och då fokuserat mycket på att lyfta bland annat sin frukt & grönt-avdelning, delikatess och bistro. Vid ombyggnationen fördubblades butikens frukt & grönt-avdelning, och det är nu en öppen och fin yta som är den första avdelningen bland färskvaror som man möts av som kund.
Om tjänsten
I rollen som Ställföreträdande Frukt & Grönt-ansvarig kommer du, tillsammans med den ansvarige, sköta den dagliga driften på avdelningen. Tillsammans är ni ansvariga för att hålla ordning och reda på avdelningen, samt se till så att utbudet är fräscht och hyllorna är påfyllda. I rollen kommer du även att arbeta mycket med beställning av varor, samt även ansvara för vissa ekonomiska bitar på avdelningen. Vidare kommer du i rollen att vara delaktig i avdelningens förbättringsarbete, samt aktivt arbeta med att styra mot gemensamt uppsatta mål.
Exempel på arbetsuppgifter
- Ansvara för beställningar och AoB
- Följa upp nyckeltal
- Fakturahantering
- Varuplock
- Hantera bemanningsfrågor, t.ex. ersätta sjukfrånvaro
Om dig
För att passa i rollen som Stf Frukt & Grönt-ansvarig ser vi att du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln, gärna inom ICA. Du har goda kunskaper om utbudet och vet hur och var du bör placera varorna, både för att undvika stötskador och för att öka försäljningen. Butiken arbetar med ledande butiksdrift där fokus ligger i att följa rutiner och arbeta mot förbättringar, det är därför även meriterande om du som söker har en tidigare erfarenhet och vana av att arbeta på det sättet.
Som person är du resultatinriktad, strukturerad och engagerad. Självklart har du även ett gediget intresse för mat, samt är en serviceinriktad person där du värderar ett gott möte med kunden. Vidare har du en positiv inställning och gillar när tempot är högt. Vi ser att du som söker är en naturlig ledare, som gärna tar egna initiativ och vågar framföra dina åsikter.
Krav för tjänsten
- Tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln
- God datorvana
Meriterande för tjänsten
- Kunskap inom ICA:s interna system, såsom AoB och Store Office
- Tidigare erfarenhet som avdelningsansvarig eller områdesansvarig, gärna med personal- och beställningsansvar
Om anställningen
Butiken har öppet kl. 6-23 alla dagar, i rollen förekommer varierande arbetstider och du ska vara flexibel att arbeta både vardagar och helger.
Tjänsten är en tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad: 100%.
Om oss
Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av Bemannica AB. Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se (https://karriar.bemannica.se/)och följ oss på Facebook (http://www.facebook.com/bemannica) för de senaste nyheterna!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christian Eriksson
Rekrytering Telefonplan
Emilia Vasilcin
Sandra Fridsten
Banu Özcetin
Christian Eriksson
+46 000 00 00 00
Jan Ceder
Hanna Olofsson
Cecilia Rambell
Soldan Lidén