OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ICA MAXI HANINGE är en av Stockholms största livsmedelsbutiker med ca 270 anställda. Vi återinvesterar i butiken och vår personal för att både kunna möta kundernas förväntningar och för att vara en av de bästa arbetsgivarna i Stockholm. Vi erbjuder ett av marknadens största sortiment av dagligvaror samt kunnig och engagerad personal.
Vi söker nu en Administrativ Assistent med fokus på schema- och personaladministration med start omgående, till en behovsanställning i vår som sommar.
Vi söker en person som på heltid kan hjälpa till och stötta Schema och HR med administrativa arbetsuppgifter i Tiltid, iPool och våra övriga administrationssystem i vår och sommar. Förekommande arbetsuppgifter är bland annat tidsrättning, fakturakontroll, arkivering, referenstagning, göra beställningar, personaladministration samt hjälpa till att göra skyltar, kläder och passerbrickor etc.
För att du ska vara aktuell för denna tillfälliga anställning ser vi gärna att du är tillgänglig för omgående start samt att du är tillgänglig att arbeta hela sommaren för att täcka upp vid semestrar på kontoret.
Vi söker dig som har ett strukturerat sinne, är noggrann och har en vilja att ta sig an nya utmaningar. Det är meriterande för tjänsten om du har tidigare erfarenhet av annat administrativt yrke. Du har goda kunskaper i Office-paketet och har lätt för att lära dig nya IT-verktyg. Som person är du noggrann, strukturerad, flexibel och har en god samarbetsförmåga. Din serviceförmåga är hög och disciplinerad. Som person är du organiserad och kan hantera och prioritera mellan flera olika arbetsuppgifter.
Du kommer att arbeta vardagar kontorstider 07.30-16.30.
Som Administrativ Assistent hos ICA Maxi Haninge innebär ditt arbete huvudsakligen:
• Administrativt arbete med fokus på schema och HR.
• Stötta schema och HR i deras dagliga arbete.
• Genomföra schemakontroller enligt instruktioner från schemaadministratörerna.
• Ta fram utskrifter av scheman inför nya schemaperioder.
• Du rapporterar till schemaadministratören.
Vi söker dig som:
• Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och/eller service.
• Är noggrann som person och har god förmåga att kommunicera och strukturera.
• Är lösningsorienterad samt har en positiv och öppen inställning.
• Har förmåga att organisera och prioritera ditt arbete.
• Är effektiv och resultatorienterad.
• Är lösningsorienterad och gillar att arbeta med ständiga förbättringar som effektiviserar ditt arbete.
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom dagligvaruhandeln.
Omfattning:
Tjänsten är en behovsanställning förlagd på vardagar. För att du ska vara aktuell för denna tjänst ser vi att du är tillgänglig för omgående start hos oss samt att du är tillgänglig att arbeta hela sommaren.
Anställningen:
Vikariatanställning, start så snart som möjligt t.o.m. 2022-08-31
Arbetstid: Heltid 40 timmar/vecka
Lön: Enligt överenskommelse
Ansökan:
Sista ansökningsdag: 2022-04-30
Då vi gör ett löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas tidigare, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest förekommer därför som en del i vår rekryteringsprocess.
Lycka till!