ICA Supermarket Hagsätra söker butiksmedarbetare/personalhandläggare!

Arbetsbeskrivning

Om butiken
ICA Supermarket Hagsätra är butiken på hemmaplan där man alltid ska kunna göra en god affär. Den är belägen i Hagsätra Centrum, precis intill tunnelbanestationen. Kring Hagsätra Centrum finns många privatbostäder, en del småbutiker och kontor vilket medför en kundkrets med pensionärer, barnfamiljer och personer på väg hem från arbetet. Butiken erbjuder en aktiv och stimulerande arbetsplats med högt tempo och ett socialt klimat. ICA Supermarket Hagsätra är butiken som jobbar för en hållbar framtid med vego i fokus.

Om tjänsten
Nu söker vi en ny butiksmedarbetare med administrativt ansvar. I denna roll kommer du att arbeta mycket ute i butiken, där ditt främsta fokus ligger på kassaarbete. I kassan är service ditt signum och du navigerar vant i kassalinjen. Vidare har du i rollen även ett administrativt ansvar, där du arbetar som personalhandläggare. Som personalhandläggare rapporterar du direkt till butikschefen med bland annat personalfrågor, schemaläggning och har ansvar för personalens utbildningsbehov. Du behöver känna till rådande lagar, regler samt kollektivavtal.

I rollen kommer majoriteten av din tid spenderas ute i driften, och cirka 6-10 h/vecka i det administrativa.

Om dig
För att passa i rollen som butiksmedarbetare/personalhandläggare ser vi att du har en gedigen erfarenhet från ICA, minst 3 år. Du har en god kännedom inom ICA:s kassasystem och känner väl till rutinerna. Vidare ser vi att du har tidigare erfarenhet av til-tid/schemaläggning, samt har haft ett visst personalansvar. Det är även starkt meriterande om du är bekant med gällande lagar och kollektivavtal.

Som person bör du vara organiserad och strukturerad, där du trivs med att använda datorn och dokument som verktyg. Vidare har du god hand med människor. Du är positiv, kommunikativ och serviceminded.

Krav för tjänsten

- Tidigare erfarenhet från ICA
- Erfarenhet och kunskap inom schemaläggning
- Ledarskapserfarenhet med personalansvar


Om anställningen
Butiken har öppet kl. 07-22 alla dagar, i rollen förekommer varierande arbetstider.

Tjänsten är mellan 25 h-heltid, efter överenskommelse med butikschefen.

Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Om Bemannica
Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras huvudsakligen av ICA-butiken och delvis av Bemannica AB. Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se (https://karriar.bemannica.se/)och följ oss på Facebook (http://www.facebook.com/bemannica) för de senaste nyheterna!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christian Eriksson

Rekrytering Telefonplan

Emilia Vasilcin

Sandra Fridsten

Banu Özcetin

Christian Eriksson
+46 000 00 00 00
Jan Ceder

Hanna Olofsson

Cecilia Rambell

Soldan Lidén

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personalica
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2021
  • Ansök senast: 18 september 2021

Besöksadress

Strandbergsgatan 12
None

Postadress

Strandbergsgatan 12
Stockholm, 11251

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

Butiksmedarbetare, team fäsk, Willys Hyllinge Handelsplats

Butiksmedarbetare, team fäsk, Willys Hyllinge Handelsplats

25 november 2024