ICA Supermarket Servett söker en Kassachef

Arbetsbeskrivning

Nu söker ICA Supermarket Servett en ny Kassachef!

Om butiken
ICA Supermarket Servett är en modern butik med internationella influenser, belägen i Lerum. I butiken tar de in flera spännande internationella varor, samtidigt som ett stort fokus ligger på att stötta och köpa in från lokala producenter. Butiken samarbetar med flera mindre aktörer i närområdet där de köper in varor som blommor, äppelmust, frukt och grönsaker. Vidare är butikens delikatess under ombyggnation och är på väg att bli en modern och fin delikatessdisk med fokus på medelhavet.

Nu söker ICA Supermarket Servett en ny Kassachef som vill vara med och utveckla butiken framåt!

Om tjänsten
Som kassachef kommer du att ha det yttersta ansvaret för kassalinjen samt posten. Detta innebär att du dels hjälper till i den dagliga driften, och dels har ett administrativt ansvar. I driften kommer du att bemanna kassalinjen, hjälpa kunder och aktivt arbeta för ett bra flöde. I kassan är du butikens ansikte utåt och bemöter alltid kunder med ett leende och stor kompetens. Vidare kommer du som kassachef att ha ansvar över cirka 14 medarbetare. Detta personalansvar innebär att du jobbar aktivt mot dina medarbetare och deras utveckling, genom bland annat medarbetarsamtal och coachning. Du ansvarar även för schemaläggning av medarbetarna, samt redovisning av kassorna.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Kassaarbete
- Redovisning av kassorna
- Schemaläggning
- Medarbetarsamtal & uppföljning


Om dig
För att passa i rollen som kassachef ser vi att du har en gedigen kassavana sedan tidigare, gärna från ICA. Du har tidigare erfarenhet av schemaläggning, samt är van vid att ha personalansvar. Som person är du utåtriktad, positiv och har alltid kunden i fokus. Du är en naturlig, tydlig och coachande ledare. Du ger gärna konstruktiv feedback till dina medarbetare, och har inte svårt för att säga till om något blivit fel.

Krav för tjänsten

- Tidigare kassavana, gärna från ICA
- Ledarskapserfarenhet med personalansvar


Meriterande för tjänsten

- Kunskap i system som AoB, Min Butik, Excel och SoftOne

Om anställningen
Butiken har öppet kl. 7-22 varje dag, i rollen förekommer varierande tider men främst dagspass. I rollen kommer du även att arbeta varannan lördag samt två stängningspass i månaden.

Tjänsten är en tillsvidareanställning. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Tjänstgöringsgrad: 100%.

Om oss
Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av Bemannica AB. Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se (https://karriar.bemannica.se/)och följ oss på Facebook (http://www.facebook.com/bemannica) för de senaste nyheterna!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christian Eriksson

Rekrytering Telefonplan

Emilia Vasilcin

Sandra Fridsten

Banu Özcetin

Christian Eriksson
+46 000 00 00 00
Jan Ceder

Hanna Olofsson

Cecilia Rambell

Soldan Lidén

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personalica
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 augusti 2021
  • Ansök senast: 26 oktober 2021

Besöksadress

Strandbergsgatan 12
None

Postadress

Strandbergsgatan 12
Stockholm, 11251

Liknande jobb


22 november 2024