OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Detta är ett 6 månaders vikariat.
Som en handläggare hos IKEA Företag Origination arbetar du i ett team med 4 kollegor och rapporterar direkt till din Team Manager.
Med telefon som arbetsredskap kommer du att svara på inkommande samtal från Ikano Banks företagskunder med frågor som kan röra mestadels ansökningar, kundkännedom, fakturaärenden och EDI men även andra mer komplexa ärenden kopplad till IKEA företagskonto.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
• Onboarding av IKEA Företagskunder
• Hantering av EDI ärende
• Hantering av ärenden via foretag@ikano.se
• Kundtjänst via telefon och e-post
Vad erbjuder vi dig?
På en dynamisk arbetsplats i Hyllie kan vi erbjuda dig en tjänst som kombinerar självständigt arbete med teamarbete. Detta är en tillsvidaretjänst med start omgående.
Är du rätt för rollen?
Du har erfarenhet från att arbeta med IKEA Företag och Business to business. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering. Med din positiva attityd vill du vara med och bidra till teamets och företagets fortsatta arbete. Du värdesätter och förstår vikten av att arbeta noggrant. Vidare är du en skicklig kommunikatör och känner dig bekväm i att föra kunddialoger. Du har förmåga att hantera flera uppgifter parallellt och att driva ditt arbete framåt.
• Erfarenhet av att arbeta med kundkontakt
• Du är serviceinriktad och trivs med att prata med kunder.
• Meriterande med erfarenhet av B2B kontakt eller utbildning inom ekonomi
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift.
Är du intresserad?
Vi tillämpar ett löpande urval och vill därför ha din ansökan snarast, dock senast 15/12. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan (vi har ingen möjlighet att ta emot ansökan via e-post)
Har du några frågor om rollen kontakta rekryterandechef Brynhildur Kristjansdottir på Brynhildur.Kristjansdottir@ikano.se