Immigration administrator till Täby

Immigration administrator till Täby

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av administration och handläggning? Är du dessutom intresserad av frågor som rör immigration? Då kan du vara den vi letar efter! Vår kund i Täby letar just nu efter immigration administrator som kan koordinera handläggningsprocessen. Rollen är på heltid och förväntas starta så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
I rollen som Immigration administrator kommer du stöta på arbetsuppgifter som:
• Samla in och granska ansökningar och information från externa kontakter
• Skicka in- och följa upp ansökningar om arbetstillstånd till Migrationsverket
• Vara i nära kontakt med Migrationsverket
• Stödja kollegor med dagliga frågor och problem
• Genomförande av utbildning och kompetensutveckling för administratörer om rutiner och förändringar
• Kontinuerlig utveckling av processer och rutiner

Vem är du?
För att passa in i rollen som Immigration administrator ser vi att du har minst tre års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Förhoppningsvis har du även erfarenhet av handläggning och kan hantera komplexa processer snabbt och effektivt. För att klara av rollen behöver du även vara flytande i engelska och svenska. Meriterande är det även om du har erfarenhet av arbete inom Migrationsverket.

Vi lägger även vikt vid personliga egenskaper och ser därför att du är/har:
• Välorganiserad
• Lösningsorienterad
• God förmåga att prioritera
• Stresstålig
• Flexibel och anpassningsbar
• Proaktiv
• Professionell
• Självständig
• Förmåga att kunna bygga förtroendefulla relationer

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 18 maj 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


26 november 2024

Utredare till kommunledningskontoret i Nässjö

Utredare till kommunledningskontoret i Nässjö

26 november 2024