OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten
I denna roll kommer du jobba direkt mot våra externa arbetare som utför vårt jobb hos kunderna.
Du kommer ha en central roll i team:et som säkerställer vår leverans ut mot kunden. Du kommer ha löpande kommunikation med alla arbetare, säkerställa att de dyker upp på sina pass och att de får sitt schema i tid. Du jobbar direkt med problemlösning, täcker upp för sista-minuten ändringar och kommunicerar ut den informationen som måste nå arbetarna.
Arbetsuppgifter:
Säkerställer schemat för våra arbetare hos kund
Gör dagliga justeringar beroende på efterfrågan och behov hos kunden
Kommunicerar med arbetarna om deras schema
Utbildar, introducerar och följer upp med nya arbetare
Erfarenheter/Krav:
Du brinner för att lösa problem, ge våra konsulter ett grym bemötande och en bra service
Du gillar ordning och reda, och har bra koll på deadlines och rapporteringar
Du bör kunna kommunicera flytande i Svenska eller Engelska, i både tal och skrift
Tidigare erfarenhet inom service, telemarketing, projektledning, HR eller liknande är meriterande
Erfarenhet av Kustomer, Zendesk, Salesforce eller liknande är meriterande
Vi erbjuder
En spännande roll på en växande avdelning, inom ett växande bolag
En flexibel arbetsplats, med ett anställningserbjudande som passar dig
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.