OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se
Har du erfarenhet av implementeringsarbete?
Har du även ett stort intresse för system samt goda kunskaper i Agda?
Är du bra på att bygga relationer och trivs med att arbeta i en varierande tjänst med stort eget ansvar?
Vi söker dig som trivs i en samordnande roll och motiveras av att du får skapa förutsättningar för framgång i ett spännande bolag.
På Azets får du möjligheten att utvecklas i din roll som projektledare tillsammans med ett team som präglas av gemenskap och lagkänsla.
Om oss och tjänsten.
Vi är ett härligt team bestående av systemägare och implementeringskonsulter som tillsammans arbetar med implementering och support till kunder inom vår outsourcing verksamhet.
Vi växer och söker just nu nya kollegor som ska stödja och hjälpa oss effektivisera våra implementeringar.
I rollen som implementeringskonsult deltar du i alla faser av projektet så som analys, design, implementering och uppföljning.
Du arbetar i nära samarbete med både dina kollegor internt och med Azets kunder externt.
I egenskap av implementeringskonsult på Azets ingår du i vårt affärsområde Pay - ett affärsområde som kännetecknas av stark tillväxt, spännande kunder i olika storlekar och branscher och duktiga kollegor som drivs av möjligheten till utveckling.
Utbildning och kvalifikationer.
Du är analytisk och har förmågan att omsätta kundens verksamhetsbehov till smarta tekniska lösningar.
Du kan effektivisera och kvalitetssäkra våra implementeringar genom funktionella lösningar och effektiva processer.
Vi vill att du har vana av att självständigt arbeta i implementeringsprojekt, har god insikt i och förståelse för löneprocessen och kan vägleda kunden igenom de behov som han eller hon har.
Vi söker efter dig som trivs med att arbeta både självständigt och i grupp.
För att klara av den här tjänsten är det av stor vikt att du arbetar strukturerat och metodiskt samt förstår vikten av att hålla deadlines och dokumentera processer.
Tjänsten ställer krav på god kommunikationsförmåga.
Då vi arbetar med både svenska och internationella kunder krävs goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Vi Erbjuder:
Hos oss är digitalisering och automatisering en kontinuerlig process där vi ständigt fokuserar på att utveckla framtidens outsourcing av ekonomi- & lönetjänster.
Är du en person som dagligen strävar mot förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets.
För oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden.
Vi tillämpar Smart Of Working-konceptet som innebär flexibelt arbete på både kontor och hemma med bra arbetsredskap och digitala lösningar.
Du får arbeta med spännande kunder och får många trevliga arbetskamrater.
Hos oss har varje nyanställd en mentor och en individuell introduktionsplan för att snabbt komma in i arbetet.
För Azets är du som medarbetare det viktigaste vi har.
"Winning in this field is more about having the right people than anything else"
Ansökan och kontaktperson
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi arbetar med ett löpande urval.
Kontaktperson:
Rekryterande chef Sarah Shabani sarah.shabani@azets.com eller HR
Jamila Khan jamila.khan@azets.com
Välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss vänligen men bestämt erbjudanden om annonserings-och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén
Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046