Implementations Support

Arbetsbeskrivning

En spännande möjlighet erbjuds nu på ett globalt och världsledande företag inom kommunikations och informationsteknologibranschen. Du kommer att ha ansvar för hela processen för kunders beställningar och se till att dessa möter kundernas förväntningar och krav. Du kommer också regelbundet att ha kontakt med företagets kunder. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Delta i veckovisa försäljningsprognoser. Avsluta Service Information Forms (SIF). Försäkra att beställningar är fullständiga och exakta. Redovisa fullgjorda beställningar i Siebel eller Order Pro. Arbeta genom företaget med rätt form av expertis för att ta ansvar för lösningen av avböjda beställningar. Att ta hand om förändrade beställningar direkt från kunder och processer. Följa upp beställningar under hela leveransprocessen tills de nått fram och betalning gjorts. Skapa och underhålla relationer med kunder och företagets Account Team och tillhandahålla dem med uppdateringar och statusrapporter och övriga pågående beställningsprocesser. Att arbeta nära med International Project och Implementation Managers tillsammans med US Implementation Consultants för att försäkra att alla aktiviteter är organiserade och prioriterade i linje med kundernas förväntningar. Du bör ha följande bakgrund: Ha en etablerad bakgrund inom sälj och kundservicemiljö. Goda kunskaper i engelska och danska. Goda datorkunskaper med fokus på Excel. Driven och duktig på att komma till avslut i uppdrag och arbetsuppgifter. Duktig kommunikatör gentemot kunder. Goda kunskaper inom telekommunikation, produkter och tjänster, är önskvärt. Vi söker: Som implementations support behöver du vara kundfokuserad och ha en positiv attityd. Det är viktigt att du är proaktiv och motiverad. Du behöver ha bra kommunikativa, språkliga och matematiska färdigheter. Du behöver kunna bygga och upprätthålla arbetsrelationer och samtidigt vara organiserad, professionell samt flexibel i din inställning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Resource AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 maj 2008
  • Ansök senast: 21 juni 2008

Besöksadress

Norrmälarstrand 100
Stockholm

Postadress

Norrmälarstrand 100
STOCKHOLM, 11235

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024