Importadministratör över sommaren i Örebro

Importadministratör över sommaren i Örebro

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
PerformIQ har möjligheten att erbjuda en administrativ tjänst på heltid över sommaren till dig som har administrativ erfarenhet från tidigare. Du har chansen att med ditt engagemang och initiativ bredda dina kunskaper och vara en viktig del av ett härligt team. Timmarna är belagda på dagtid, mellan kl. 06:00 - 14:00, måndagar-fredagar. Vi letar efter dig som är strukturerad och ansvarstagande i dina arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med framför allt import hos ett globalt företag. Detta är en perfekt möjlighet för dig som är ute efter värdefull erfarenhet och ett heltidsjobb över sommarmånaderna!

Personprofil
För att passa i denna administrativa roll behöver du inte specifikt ha tidigare erfarenheter från fakturahantering, tullhantering eller export/import, även om det ses som meriterande. Men det är viktigt att du är stresstålig och van vid att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du är en person som kan ta stort ansvar, är noggrann samt har en hög servicekänsla. Du kommer framför allt arbeta med tullhantering. Du kommer arbeta självständigt, men i ett tajt team.

Du har goda datakunskaper och är en van användare av Office-paketet. Tjänsten passar dig som vill utvecklas och få ta stort ansvar inom administration och få möjligheten att arbeta varje vardag, med ett arbete där du behöver prioritera mycket på egen hand och jobba stundtals i högt arbetstempo.

Vidare har du även:
• B-körkort och tillgång till bil
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Allmän administrativ erfarenhet (meriterande)

Övrigt
Uppdragets längd: Början av maj - slutet av augusti
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 06:00-14:00
Ort: Örebro

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2022
  • Ansök senast: 1 maj 2022

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024