OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se
Vi på Azets hjälper tusentals företag med deras ekonomi, lön och HR så kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet. Vi är inne i en spännande tillväxtresa och söker nu efter en Inbound Marketing Manager till vår marknadsavdelning.
Som Inbound Marketing Manager har du en viktig roll i att bidra till vår försäljning genom att generera leads till vår säljorganisation.
I arbetsuppgifterna ingår
Ansvara för vår social media-strategi inkl framtagning och administration av annonser.
Ansvara för vår marketing automation inklusive att sätta upp flöden i systemet Eloqua.
Email marketing - dvs utforma och distribuera nyhetsbrev och reklamutskick.
Sätta årsplaner för kundkommunikation i form av nyhetsbrev och webinars.
Tillsammans med övriga marknadsorganisationen producera content t ex texter, videos, webinars, grafiskt material.
Vi söker dig som har arbetat på en marknadsavdelning i ca 3-5 år med marketing automation, digital annonsering och contentproduktion. För att lyckas i rollen behöver du kunna arbeta med flera parallella uppgifter, vara noggrann med detaljerna och ta egna initiativ. Du behöver också vara duktig på kommunikation i skrift. Vi ser gärna att du har högskoleutbildning.
Vi erbjuder ett utvecklande arbete i en miljö där det händer mycket och där vi trivs tillsammans. Du får arbeta i en resultatinriktad marknadsfunktion som fokuserar på leadsgenerering. Du ingår i den svenska marknadsavdelningen om tre personer samt har även många marknadskollegor i koncernen som du samarbetar med. Du ingår i den nordiska expertgruppen för “inbound marketing”.
Placering kommer vara i våra fina lokaler i Solna Business Park. Vi arbetar enligt konceptet Smarter Working, vilket innebär att våra medarbetare har möjlighet att fördela arbetet mellan kontoret och hemmet.
Tjänsten är en tillsvidareanställning. Senaste ansökningsdatum är 17 december, men vi kallar till intervjuer löpande före dess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén
Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046