OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i Stockholm söker vi en Incident Manager!
Uppdragsbeskrivning
Vi söker nu utökning till vår kunds Service Management team inom Incident Management. Service management ansvarar för Incident, Problem, Change, Reporting management samt ITSM verktyget.
Som Incident Manager så kommer du jobba aktivt med processerna, utveckla och säkerställa att det efterlevs. Du kommer att ansvara och vara primär eskaleringskontakt för interna gruppering samt för kunderna. Du kommer vara spindeln i nätet inom leveransen, både internt och externt. Du kommer även vara den som ansvara för majorincidenter. Där man driver incidenten från start till mål.
Din profil
Krav
• Tidigare erfarenheter av liknande uppdrag
• ITIL V3 alt ITIL V4
Önskade personliga egenskaper:
• Social
• Sälvgående
• Driven
• Strukturerad
• Tydlig
Om företaget
Mer information om företaget ges längre fram i processen.
Om Snille
Snille bemanning är nischade mot tekniksektorn och har sedan 2005 arbetat med rekrytering och konsultuthyrning av juniora och seniora kollegor i alla delar av teknikbranschen. Eftersom vi på Snille har teknisk bakgrund har vi goda förutsättningar att förstå våra kunders behov och våra kandidaters efterfrågningar. Vi hjälper individer och ingenjörsföretag att utvecklas och växa!
Låter det intressant?
Då är du välkommen att söka tjänsten via formuläret nedan! Sista ansökningsdag är 26 aug, men notera att vi behandlar ansökningarna löpande och tillsättning kan därför komma att ske innan annonsperiodens slut. Vid frågor skicka ett mail till info@snillebemanning.se . Vänligen observera att du inte kan göra en ansökan via mail.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lena Sköld