OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Incident Manager
Uppdragsbeskrivning
Till vår kund i Stockholm söker vi nu en Incident Manager!
Beskrivning:
Vi söker nu utökning till vårat Service Management team. I Service management har vi ansvar för Incident, Problem, Change, Reporting management samt ITSM verktyget. Vi söker just nu utökning inom Incident Management.
Som Incident Manager så kommer du jobba aktivt med att våra processer, utveckla och säkerställa att det efterlevs.
Du kommer att ansvarar och vara primär eskaleringskontakt för interna gruppering samt för våra kunder.
Du kommer vara spindeln i nätet inom leveransen, både internt och externt.
Du kommer även vara den som ansvara för majorincidenter. Där man driver incidenten från start till mål.
Krav:
Tidigare erfarenheter av liknande uppdrag.
ITIL V3 alt ITIL V4
Viktiga egenskaper:
Social, självgående, driven, strukturerad och tydlig.
Du kommer ingå i ett team tillsammans med juniora & seniora Incident Managers.