OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Poolia PRESENTATION Vi söker en Incident Manager för ett konsultuppdrag med start till hösten. Då urval och intervjuer sker löpande är du välkommen med din ansökan snarast. ARBETSUPPGIFTER Som Incident Manager kommer du att jobba i ett team som ansvarar, äger och driver högprioritetsincidenter/-problem hos uppdragsgivarens kunder mot lösningsteam/tekniker. Din uppgift kommer att vara att med hjälp av olika team i världen, koordinera tekniker så att incidenter blir lösta inom avtal och enligt de processer som finns. Tjänsten kommer att innefatta kommunikation i form av notifiering mot kunder och tekniker. Som Incident Manager kommer du att arbeta i skift vilket innebär dagar, kvällar, nätter samt helger. UTBILDNING/ERFARENHET Vi ser att du har teknisk bakgrund. Meriterande är om du tidigare har arbetat i en supportorganisation. Det är en fördel om du har kunskaper inom ITIL. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Som person är du drivande, engagerad och en lagspelare. Du tycker om att ha många arbetsuppgifter samtidigt och trivs i en händelserik miljö. Du måste vara initiativrik och ta för dig, men ändå vara ödmjuk. FÖRETAGSPRESENTATION Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration, IT och teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i fem länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.