OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett konsultuppdrag med goda chanser till överrekrytering letar vi efter dig som har erfarenhet av service management. Du får chans att bli en del av ett team av incident managers med olika lång erfarenhet och tillsammans hanterar ni varierande uppgifter i en stor internationell organisation. Ansök redan idag eller välkommen att kontakta ansvarig rekryterare med frågor!
Om tjänsten
Vår kund söker utökning till sitt service management-team.
Team Service management ansvarar för Incident, Problem, Change, Reporting management samt ITSM-verktyget.
De söker nu förstärkning inom incident management. Som incident manager kommer du jobba aktivt med företagets processer. Du utvecklar dessa och ser till att de efterlevs. Du är primär eskaleringskontakt för intern gruppering samt för kunder. Du kommer därför vara den typiska "spindeln i nätet" i leveransen, både internt och externt. Utöver detta ansvarar du för majorincidenter och att driva incidenten från start till mål.
Du kommer ingå i ett team tillsammans med juniora och seniora incident managers.
Plats: Stockholm, Kista
Omfattning: Heltid
Vem är du?
Du som söker är social, självgående, driven, strukturerad och tydlig. Du har erfarenhet av en liknande roll och ITIL V3 alt ITIL V4.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rebecka Ekberg
Johanna di Sivo
Johan Rundqvist
Tobias Munoz
Maria Thunholm Reinhold
Robert Gadomski
Johan Rundqvist
Tobias Munoz
Anna Höggren
Maria Thunholm Reinhold