Incident manager till Kista

Incident manager till Kista

Arbetsbeskrivning

För ett konsultuppdrag med goda chanser till överrekrytering letar vi efter dig som har erfarenhet av service management. Du får chans att bli en del av ett team av incident managers med olika lång erfarenhet och tillsammans hanterar ni varierande uppgifter i en stor internationell organisation. Ansök redan idag eller välkommen att kontakta ansvarig rekryterare med frågor!

Om tjänsten
Vår kund söker utökning till sitt service management-team.
Team Service management ansvarar för Incident, Problem, Change, Reporting management samt ITSM-verktyget.
De söker nu förstärkning inom incident management. Som incident manager kommer du jobba aktivt med företagets processer. Du utvecklar dessa och ser till att de efterlevs. Du är primär eskaleringskontakt för intern gruppering samt för kunder. Du kommer därför vara den typiska "spindeln i nätet" i leveransen, både internt och externt. Utöver detta ansvarar du för majorincidenter och att driva incidenten från start till mål.

Du kommer ingå i ett team tillsammans med juniora och seniora incident managers.

Plats: Stockholm, Kista
Omfattning: Heltid


Vem är du?
Du som söker är social, självgående, driven, strukturerad och tydlig. Du har erfarenhet av en liknande roll och ITIL V3 alt ITIL V4.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rebecka Ekberg

Johanna di Sivo

Johan Rundqvist

Tobias Munoz

Maria Thunholm Reinhold

Robert Gadomski

Johan Rundqvist

Tobias Munoz

Anna Höggren

Maria Thunholm Reinhold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia IT AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 maj 2020
  • Ansök senast: 7 juni 2020

Besöksadress

Box 207, Stockholm
None

Postadress

Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


21 november 2024

20 november 2024

Senior testare

Senior testare

12 november 2024

Miljöpedagog

Miljöpedagog

8 november 2024