OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Indiska är ett svenskt livsstilsföretag som har funnits i 120 år. Indiskas produkter säljs i 44 egna butiker i Sverige och Finland samt via den internationella hemsidan www.indiska.com och genom ett antal plattformar, där Zalando är den största. Indiska erbjuder heminredning, kläder och accessoarer i modern nordisk design med influenser från världens alla hörn - ett brett sortiment med allt från bekväma basplagg, exklusiva möbler och det där lilla extra som sätter guldkant på vardagen. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer och efter att kunna erbjuda kunderna produkter som är enkla att använda, enkla att älska och till överkomliga priser.
Indiska söker nu en stjärna med passion för kundservice som vill vara med och ta Indiskas kundtjänst till nästa nivå. Hos Indiska står kunderna alltid i fokus och vår målsättning är att ge våra kunder den bäst servicen i alla kanaler. Som Customer Service Agent har du en avgörande roll i att utveckla och förstärka den relation som vi har med kunderna. Teamet sitter på Indiskas nya kontor på Torsplan, Vasastan Stockholm.
Om rollen
Som Customer Service Agent är dina ansvarsområden att:
• Ge en service i toppklass till våra kunder via telefon, mejl, sociala medier och chatt
• Bygga långsiktiga relationer med kunder från hela världen och ge råd / guida kunder kring Indiskas produkter
• Hantera produkt-, order- och reklamationsfrågor
• Jobba med rådgivning kring Indiskas produkter
• Hålla koll på Indiskas aktuella sortiment, kampanjer och nyheter
• Koordinerar externa och interna frågor mellan företagets avdelningar
• Effektivt växla mellan en rad olika digitala verktyg så som kundhanteringssystem
• Arbeta effektivt med försäljning mot kund
Om dig
• Du brinner för service och har alltid kunden i fokus
• Du är en team-player och bidrar med positivitet och can-do anda
• Är flexibel och lösningsorienterad
• Utbildad med inriktning mot service är meriterande
• Erfarenhet av kundtjänst, detaljhandel / servicebransch är ett krav
• Grundläggande kunskaper i Microsoft Office (Excel, Word, Power Point etc.)
• Erfarenhet av Zendesk är meriterande
• Flytande tal och skrift i såväl svenska som engelska, tal och skrift inom andra språk är meriterande
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Pihl
Fanny Lidgren, HR-assistent
08-6704584
Sara Kandel, Butikschef
0910-77 82 30