Inera AB söker receptionist

Arbetsbeskrivning

Inera koordinerar och utvecklar digitala tjänster i samverkan med landsting, regioner och kommuner.

Inera ägs av Sveriges Kommuner och Landsting (SKL) samt landsting, regioner och kommuner och leds av en politisk styrelse med representanter från ägarna.

Kundfokus, leveransfokus och affärsperspektiv är ledorden i Ineras verksamhet.

Arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm. Läs mer på www.inera.se

Inera AB söker en receptionist

Till avdelningen Administration söker vi en receptionist.

Inera AB söker ytterligare en receptionist då företaget har vuxit mycket de senaste åren. Receptionen har en central roll på Inera för anställd personal och många externa besökare. Förutom att ta emot besökare ingår det en mängd administrativa arbetsuppgifter:

 

• Sköta utlämning av passerkort och lånekort till medarbetare och besökare
• Ta hand om in- och utgående post/bud
• Besvara telefonsamtal till receptionen och vägleda personer rätt
• Fylla på med kontorsmaterial, kaffe och iordningställa konferensrummen
• Sköta beställningar och ha kontakt med leverantörer för exempelvis mat, blommor, resebokningar och massage
• Ansvara för kontakt med fastighetsförvaltaren angående fel i lokalen
• Bevaka allmänna e-postkonton till företaget
• Kontera leverantörsfakturor
• Lägga ut information på Intranätet
• Uppdatera olika register med aktuell information


 

Du får en viktig roll avseende att hjälpa till och se att allt fungerar samt att bidra till en trivsam och välkomnande miljö för anställda och besökare. Du kommer arbeta tillsammans med Ineras VD-assistent som också bemannar receptionen på Inera.

Kompetens och kunskapskrav

Vi söker dig som uttalat tycker om att ge service och skapa en känsla av välkomnande. Det är meriterande om du har arbetat med service och liknande arbetsuppgifter som nämns ovan. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och tar gärna egna initiativ samt har goda kunskaper i Officepaketet.

Varaktighet och tillträde

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid från 1 januari 2019. Anställningsvillkor enligt kollektivavtal mellan PACTA och Vision/Akademikeralliansen.

Sista ansökningsdag är 21 november 2018.

Har du frågor om tjänsten?

Avdelningschef Björn Almqvist; bjorn.almqvist@inera.se; 070 - 594 58 20 HR-chef Anne Rajala anne.rajala@inera.se 070 - 280 43 83 Fackliga frågor besvaras av Harriet Fredin, Vision, 076 - 778 06 42

Vi avböjer, vänligt men bestämt, all hjälp med rekrytering och annonsering.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalchef Anne Rajala
070 280 43 83
Enhetschef Kristina Stensson Ljungdahl
08 452 72 68
Personalchef Anne Rajala
070 280 43 83
Enhetschef Michael Öberg
08-452 74 81
Enhetschef Intrastruktur Jessica Nord
08-4527119
Personaladministratör Kristina Claesson
08-4527173
Enhetschef Infrastruktur Jessica Nord
08-4527119
Personaladministratör Kristina Claesson
08-4527173
Personaladministratö Kristina Claesson
08-4527173
Enhetschef Drift Björn Gustavsson
08-452 7349

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inera AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 7 november 2018

Besöksadress

Östgötagatan 12
None

Postadress

Box 17703
STOCKHOLM, 11893

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024