InExchange söker Ansvarig till sin konsultavdelning

InExchange söker Ansvarig till sin konsultavdelning

Arbetsbeskrivning

Om företaget
InExchange är marknadsledande inom elektronisk affärskommunikation. Vi vill att alla företag ska kunna skicka och ta emot alla sina affärsdokument digitalt och levererar transaktionslösningar som används världen över. Stora steg är tagna, men målet är att nå ännu längre.

I dag är vi över 100 anställda och blir gärna fler. Vi erbjuder en stimulerande framtid på vårt företag med spännande arbetsuppgifter.

Är du på jakt efter ett jobb där du får ansvara för personal och bygga team? Vill du vara med på InExchanges fortsatta tillväxtresa? Då kan vi ha rätt utmaning för dig!


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ansvarig för konsultavdelningen, avdelningen som arbetar med integration av system till kund, leder och coachar du teamet till att leverera mot uppsatta mål samt stöttar och uppmuntrar teamet i det dagliga arbetet. Dessutom kommer du tillsammans med ditt team verka för optimering och utveckling av arbetssätt och rutiner. Du kommer att ha fullt personalansvar för din grupp och du rapporterar till försäljningschefen.

Din profil
Du är en lagspelare med erfarenhet av ledarskap. Som ledare har du en prestigelös inställning till ditt arbete. Det är också viktigt att du har ett stort engagemang och är bra på att bygga framgångsrika team. Du har minst gymnasieutbildning och gärna erfarenhet inom IT, ekonomi eller liknande.

Dessutom har du goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift och B-körkort.

Det är meriterande om du har högskoleutbildning inom Ekonomi, HR, ledarskap eller utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant.

Placeringsort: Skövde
Typ av anställning: tillsvidareanställning med sex månaders provanställning

Intresserad?
Besök gärna InExchanges konto på Linkedin, Instagram och Facebook eller gå till https://inexchange.se/ för att få reda på mer om dem och deras arbete.


För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Jimmy Harryson via e-post: jimmy.harryson@premier.se eller telefonnummer: 072-4024610. Sista dag att ansöka är 2022-11-30.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Vi ser fram emot din ansökan!


Övrigt
InExchange lokaler belägna i Science Park Skövde präglas av trivsam miljö, stora fina ytor och erbjuder olika aktiviteter på raster om så önskas. InExchange är ett företag som är prestigelöst, de har stark kultur med inriktning på glädje, innovation och göra rätt saker samt delaktighet.


Om oss
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 6 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 november 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

Area Manager/Teamledare

Area Manager/Teamledare

20 december 2024