OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker extrapersonal till Vår Informationsenhet!
Allmän visstidsanställning vid behov
Tillträde snarast möjligt
På informationsenheten jobbar du med följande
arbetsuppgifter:
*Uppdatering och störningsinformation hemsidan, Mina sidor , Facebook, Intranät, InternTV, applikation
*Handläggning och beslut förseningsersättning och kontrollverksamhet.
*Framtagande av manualer.
*Skicka ut ersättningskort
*Support för återförsäljare och ombud, ersättningskort, e-butik.
*Produktion av hållplatsanslag
*Övrigt administrativt
Vill du bli en av vårt Informationsteam?
Du kommer att ingå i ett team av duktiga informatörer.
Kvälls och helgarbete förekommer.
Kvalifikationer:
För att fungera bra i din roll som informatör på Informationsenheten behöver du vara en person som är snabblärd, noggrann, serviceminded, gilla problemlösning (där du ser möjligheter) och ha god samarbetsförmåga och ha en positiv personlighet.
Du behöver vidare ha mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.
Erfarenhet av liknade arbete är meriterande och stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Omfattning: Allmän visstidsanställning vid behov
Utbildning 1 månad med utbildningslön.
Tillträde: snarast
Är du intresserad? Tveka inte- utan maila in ditt intresse nu. Rubricera ditt mail med Informationsenhet och berätta varför du är rätt person samt bifoga ditt CV.
Mail till pia.andersson@hlt.se
Rekryteringen görs löpande så är du intresserad- maila ditt intresse omgående.
Frågor om tjänst - vänd dig till Ida L Johansson, 0346-712 567
Sista dag för ansökan 27 juni
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Pia Andersson
0346-712 555
0707707812
IT-chef Jarl-Arne Leek
0346-712 580
SACO Jesper Andersson
0346-712 541
VISION Cecilia Häägg
0346-712 500
Butiksansvarig Monika Knutsson
0346-712 566
Chefsrekryteringskonsult Angela Ekelöf
0340-664271
Rekryteringskonsult Angela Ekelöf
0340-664271