OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lantmännen är en av Nordens största koncerner inom livsmedel, energi och lantbruk.Lantmännen ägs av 42 000 svenska lantbrukare, har 13 000 medarbetare och omsätter 36 miljarder kronor.Koncernen är verksam i alla delar av värdekedjan, från jord till bord.Bland Lantmännens varumärken finns Axa, Bageri Skogaholm, Doggy, Go Green, Gooh, Hatting, Kronfågel, Kungsörnen, Schulstad och Weibulls.Läs gärna mer på www.lantmannen.com Du kommer att direkt ta tag i ett antal projekt som ligger i närtid och du måste därför ha en erfarenhet som gör att du kan stå på egna ben.Konkreta projekt i närtid är: - Kick-off för Varuflöde - Uppdatering av vår interna hemsida - Kommunikation av resultat i olika projekt samt informera om nya avtal som görs av koncerninköp - Presentationsmaterial kring den nya funktionen och Lantmännens strategier Bakgrund Du är utbildad inom marknadsföring, kommunikation på högskolenivå eller motsvarande.Du har flera års dokumenterad erfarenhet från arbete på en informationsavdelning.Du måste behärska både svenska och engelska i tal och skrift.Det är meriterande om du har förståelse för danska. Du är driven och kan arbeta självständigt, van att leda projekt.Som person är du strukturerad, ansvarstagande och initiativrik samt öppen, och kommunikativ.Du trivs med att arbeta i ett högt tempo.Övrigt Tjänsten är ett tidsbegränsat uppdrag tom augusti med eventuell förlängning.Heltid med omgående tillträde.Du kommer att vara anställd via Inhouse.Är detta en beskrivning som passar in på dig, ansök via www.inhouse.se - se under lediga tjänster.Vi tar emot ansökningar löpande och vill ha din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013