OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Den 1 januari 2005 startade Nacka kommun sitt kontaktcenter Funktioner som ingår är växel, receptioner, Information Nacka, arkiv och registratur och överfömyndare. Målet med kontaktcentret är bättre samordning och snabbare, billigare och enhetligare service till nackaborna. ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Kontaktcentret söker en serviceinriktad och kvalitetsmedveten informatör till stadsbyggnadsservice. Arbetsuppgifterna är kopplade till de olika frågor som finns kring planer och byggande. Det handlar om: . Information . Rådgivning . Vägledning . Kontinuerlig uppföljning av information och tjänster på nätet . Viss avstämning av underlag till myndighetsbeslut. KVALIFIKATIONER Du ska ha ett genuint intresse av att arbeta med information och service till medborgare på det sätt det sker i kontaktcenter. Du ska ha relevant utbildning på högskolenivå. Det är särskilt meriterande om Du har erfarenhet av att ha arbetat inom stadsbyggnadsområdet. Du ska kunna uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift. Du ska ha goda kunskaper om och intresse för IT som verktyg. Du måste vara vetgirig och flexibel samt ha lätt för att samarbeta med andra. Att vara omdömesgill och vara tålmodig i stressiga situationer är en förutsättning. Vidare förutsätts att Du håller dig informerad och uppdaterad om vad som händer inom stadsbyggnadsområdet samt att Du håller regelbunden kontakt med myndighets- och huvudmannaenheterna.