OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
InfraCom Communications AB ingår i InfraCom Group (publ) som äger, driver och utvecklar högkvalitativa tjänster inom molnbaserad telefoni, IT-tjänster, datacenters samt datakommunikation och internetaccesser. InfraCom Group AB:s aktie är noterad på Spotlight Stock Market. Företaget är i stark tillväxt tack vare en framgångsrik organisation.
Din profil:
Vi söker nu en prestigelös administrativ förmåga som har ett naturligt intresse av att serva och ha kontakt med våra återförsäljare, partners och kunder gällande våra kommunikationslösningar.
Som person är du självgående, positiv, utåtriktad och tycker om att arbeta i ett team. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
För att trivas och växa i rollen hos oss på order och leveransavdelningen brinner du för service och kundbemötande, samtidigt som du jobbar i ett högt tempo – för högt tempo är det hos oss.
Om jobbet:
Som anställd kommer du att arbeta med orderhantering, inköp, nummerporteringar och leveranser.
Ibland svarar du på 90 mail och 20 samtal på en dag. Mitt i det höga tempot, är du ändå noggrann och har inga problem med multitasking.
Du kommer att tillhöra ett team som brinner för service och kundresan.
Övrig info:
Tjänst: Tillsvidaretjänst med provanställning 6 månader.
Placering: Göteborg
Skicka in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Du ansöker genom att maila CV till susanne.savenholt@infracom.se.