OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
A-hubs vision är att vara källan och själva nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb genom en mer digital process som gör det möjligt att hålla högsta kvalitet. För Fractal Designs räkning söker vi nu en engagerad och driven person som är intresserad av att ta sig an uppdraget administratör inom produktintegration!
Fractal Design är ett etablerat varumärke för spelhårdvara. Hos oss finns ambition, beslutsamhet och känsla av kamratskap i ett snabbväxande globalt företag. Här är kultur och gemensamma mål lika viktiga för oss som den framgång vi delar. På Fractal Design får alla möjlighet att utvecklas och trivas i en internationell gemenskap av nyfikna, vänliga och kreativa kollegor. Vi har en tydlig vision om vart vi är på väg och söker fler talangfulla människor som vill följa med på vår resa.
Din huvudsakliga uppgifter kommer att vara att bygga upp och uppdatera vår produktdatabas genom att koppla samman relevanta datablad med affärssystemet. Du kommer att vara den som säkerställer att dokumentationen är strukturerad och tillgänglig för att möjliggöra en smidig hantering av efterfrågade dokument. I vissa fall kan det krävas att du kontaktar leverantörer i Kina för att begära specifika dokument, och i dessa situationer kommer du att ha tillgång till en erfaren ingenjör via telefonsupport för att ge dig den hjälp du behöver.
Du kommer att få möjlighet att tillämpa dina kunskaper och utvecklas inom dokumenthantering, integration och samarbete med leverantörer.
Kvalifikationer:
- Studerar för närvarande inom ingenjörsområdet, helst i år 4-5.
- Strukturerad och organiserad med förmåga att hantera administrativa uppgifter.
- God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med leverantörer.
- Intresse för databashantering och dokumentintegration.
- Förmåga att hantera olika arbetsuppgifter och prioritera i en snabbt föränderlig miljö.
Om du är en självgående och detaljfokuserad person som är redo att ta ansvar för att säkerställa en effektiv hantering av vår produktdatabas, och samtidigt vill dra nytta av support från erfarna ingenjörer, då är du rätt person för oss!
PRAKTISK INFORMATION
Uppdragets längt: Mitten av juni - 11 augusti.
Arbetstider: Ordinarie kontorstider.
Arbetsplats: Göteborg, Västra Frölunda.
Typ av uppdrag: Uppdraget är ett konsultuppdrag ute hos kund men du blir anställd hos oss på A-Hub.
Hoppas vi fångat ditt intresse, varmt välkommen in med din ansökan! Vi kommer arbeta löpande med intervjuer och urval. Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta agnes@a-hub.se vid frågor kring tjänsten!