Inhouse Account Manager, Tele2 Malmö

Arbetsbeskrivning

Vi söker en genuint driven, kommunikativ och kundorienterad Inhouse Account Manager till vårt erfarna team i Malmö. Vi vill ge våra kunder en upplevelse i världsklass och är övertygade om att nöjdast kunder ger starkast tillväxt. Är det dig vi letar efter?

Som Inhouse Account Manager kommer du via telefon att hjälpa företag inom SME-segmentet att få en bättre kommunikationslösning med Tele2s produkter. Du bearbetar och utvecklar befintliga kunder, prospekterar nya kunder och kontaktar varma leads. Vidare arbetar du mot tydligt uppsatta mål och utvecklar dina kundkontakter självständigt. Du kommer att ha en viktig roll för oss på Tele2 som vår röst ut till våra företagskunder.

Det här är vad du har...

Vi söker dig som har ett starkt driv och en vilja att alltid prestera samt förstår innebörden av ett gediget arbete. Vi tror att din inställning och ditt engagemang kommer vara en nyckel till hur du kommer att lyckas i din roll. Kvalitet är något som vi efterfrågar och premierar, med kvalitet kommer vi få lojala och återkommande kunder och därmed större tillväxt. Då tjänsten innebär flera kontaktytor är det viktigt att du är duktig på att kommunicera och på att knyta långsiktiga relationer. Tidigare erfarenhet av försäljning är ett krav.

Du är rätt för oss om du:

- Har minst 1 års erfarenhet av att jobba med produkt och tjänsteförsäljning
- Drivs av att leverera resultat och att överträffa förväntningar
- Lösningsorienterad med en analytisk förmåga
- Ansvarsfull och nogrann, du levererar kvalitet!
- Kundfokuserad och serviceminded – du sätter kunden i första rummet
- Har goda kunskaper i svenska/engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

- Har eftergymnasial utbildning
- Har erfarenhet av att sälja kommunikationslösningar inom B2B
- Har erfarenhet av att sälja växellösningar

Vi erbjuder dig:

Vi vet att nyckeln till framgång är kunskap, engagemang, en trivsam arbetsmiljö och en möjlighet att utvecklas. Vi kommer att kunna erbjuda dig en tydlig och spännande karriärstrappa som du kan påverka i stor utsträckning. Hos oss får du vara med och påverka arbetet med att ge våra kunder den bästa kundupplevelsen. Tele2 arbetar aktivt med att utveckla och stötta sina medarbetare genom kontinuerlig coaching och utbildning. Vi som redan arbetar på Tele2 är ambitiösa, positiva och arbetar mot tydliga mål.

Hos Tele2 får du också…

... en plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.

... stora möjligheter till spännande karriärvägar inom Tele2. Hos oss ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.

... Vi tar hand om dig, både i din roll på företaget, men även utanför. Hos oss finns möjligheten till förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension.

I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet. Du kommer att i början av din anställning genomgå en teoretisk och praktisk introduktion och efterhand få personlig utveckling av din försäljningschef med tydliga aktivitets- och målbilder.

Resor inom tjänsten till huvudkontoret i Kista/Stockholm förekommer.

Tjänsten är placerad i Malmö.

Tjänsten är på heltid, vardagar kl. 08.00-16.30. Fast månadslön plus provision med goda förtjänstmöjligheter.

Välkommen med din ansökan! Urval sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryterare Peder Kargl
08-56264000
Rekrytering Peder Kargl
08-56264000 070-4541521
Ana Lithander

Angelica Ek

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tele2 Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • FixedSalary
  • Heltid Regular
  • Publicerat: 23 oktober 2018

Besöksadress

Borgarfjordsgatan 16
Stockholm

Postadress

BOX 62
KISTA, 16494

Liknande jobb


24 december 2024

24 december 2024

24 december 2024

Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024