Inhouse customer support 50%

Inhouse customer support 50%

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi Inhouse customer support till en av våra kunder i Västerås!
Vill du arbeta deltid, brinner för kundservice och har bakgrund inom ekonomi?

Om tjänsten
Som Inhouse customer support kommer du supportera kunderna i frågor gällande ekonomisystem. Det kan handla om att hjälpa att ta emot felanmälningar eller stötta i användning.

Om dig
Vi söker dig med utbildning inom ekonomi, vi ser gärna att du har arbetat ett par år med redovisning. Du är social och tycker om att ge service till andra. Du är van vid ett högt tempo och ditt lösningsfokus blir en möjliggörare för såväl kunder som företaget i stort. Du har en god samarbetsförmåga, ett prestigelöst förhållningssätt och genuint intresse av att bygga relationer.

Viktigt för tjänsten är:
• Relevant utbildning inom ekonomi
• Minst två års erfarenhet av att ha arbetat med redovisning
• Du är social och serviceminded

Om anställningen
Tjänsten som Inhouse customer support är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden AB.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: daniel.bejersten@adecco.se via Adecco 010-173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2022
  • Ansök senast: 9 mars 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024