OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på ett expansivt företag som utvecklar betallösningar för hotell- och restaurangbranschen i Europa?
Trivec är ledande i Norden inom betallösning för restaurang, bar och hotell.
Nu söker vi en Inhouse Delivery ansvarig till ett utav våra kontor, antingen i Stockholm eller Göteborg. Vi söker dig som gillar ordning och reda och har lätt för att ta ansvar.
I din roll som Inhouse Delivery kan ansvarsområdet innefatta:
- Uppföljningar med kunder
- Säkerställa leverans och kvalitet
- Koordinera arbetsuppgifter till viss del
- Hålla i utbildningar för våra kunder
- Hantera beställningar
Din främsta arbetsuppgift kommer att vara att säkerställa att våra kunder är nöjda och att utförd service/installation är fullföljd.
Du kommer ha mycket kundkontakt och rapportera direkt till Head of Delivery, vilket betyder att du kommer behöva vara väldigt självgående, initiativtagande och lösningsorienterad då du ofta arbetar helt självständigt.
Tjänsten innebär ett stort ansvar och i det även mycket frihet att själv planera dina arbetsdagar.
Jourtjänstgöring ingår.
Vi söker dig som:
- Är van att arbeta med service och kunder
- Är organiserad och strukturerad
- Van att presentera/utbilda
- Har lätt för att samarbeta och fungerar bra i ett team
- Restaurangerfarenhet är en bonus
Vi erbjuder:
- Ett självständigt och omväxlande arbete
- Kompetenta och engagerande kollegor
- Ett expansivt företag med mål att bli nummer ett på varje marknad vi går in i
- Utbildningar och stora möjligheter att utvecklas
Kontaktpersoner på detta företaget
Håkan Kempel
+46730211833