OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Holiday Club Åre upplever en hög efterfrågan och söker därför en ny innesäljare till avdelningen Customer Service.
För att trivas i denna roll är du noggrann, lyhörd och serviceminded. Du motiveras av kundnöjdhet och arbetar aktivt med merförsäljning samt ser till att flödet från bokning till fakturering sker kvalitativt. Du fungerar lika bra i ett teamwork som att arbeta självständigt. Du har förmågan att förstå vad kunderna behöver för att vår produktleverans skall öka kundnöjdheten. Du ingår i ett team där vi arbetar med hela köp och planeringsprocessen. Din insats är en viktig del för hela verksamheten där vi alla jobbar tillsammans för att skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Bokning av samtliga produkter
- Projektleda grupper, konferenser och event
- Säkerställa kvalitén på kundens vistelse genom tät dialog med verksamhetens operativa avdelningar.
- Aktivt arbeta med merförsäljning
- Arbeta med en effektiv faktureringsrutin
- Säkerställa en kvalitativ mötesupplevelse (konferensservice)
Du som söker:
- Har minst 2 års erfarenhet av kundservice och projektledning
- Flytande tal och skrift i svenska och engelska
Meriterande:
- Relevant utbildning
- Erfarenhet av event eller projektledning
- Erfarenhet av försäljning
- Relevant systemkunskap
Vi erbjuder dig;
Anställningsform: Tillsvidare med start enligt överenskommelse
Omfattning: 100%
Arbetstider: Varierande enligt schema efter säsong
Lön: Enligt kollektivavtal mellan Visita och Unionen
Plats: Holiday Club Åre
Sista ansökningsdag är den 31:a augusti. Intervjuer sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. För eventuella frågor gällande tjänsten vänligen kontakta vår Team Leader Customer Services alexandra.viklund@holidayclub.se
Välkommen med din ansökan!