OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning Samtliga tjänster innehåller sedvanliga ekonomiassistentuppgifter såsom kundreskontra, leverantörsreskontra, bokföring, moms, löner, månadsbokslut, avstämningar etc Din profil Vi ser gärna att du har minst 3 års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent. Du är van vid att prioritera bland dina arbetsuppgifter och har goda kunskaper i MS Office. Extra meriterande är om du kan Navision. Som person är du positiv, självgående och serviceminded. Du är noggrann och trivs med att jobba i team eftersom du kommer arbeta nära övriga medarbetare på ekonomiavdelningen. Övrigt Några av dessa tjänster är uthyrningsuppdrag och några är fasta tjänster. Samtliga tjänster är placerade i centrala Stockholm. Är detta något för dig är du varmt välkommen att skicka in din ansökan via www.inhouse.se. Intervjuer kommer att ske löpande och vi vill ha din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013