Inhouse söker ekonomiassistenter

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning Samtliga tjänster innehåller sedvanliga ekonomiassistentuppgifter såsom kundreskontra, leverantörsreskontra, bokföring, moms, löner, månadsbokslut, avstämningar etc Din profil Vi ser gärna att du har minst 3 års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent. Du är van vid att prioritera bland dina arbetsuppgifter och har goda kunskaper i MS Office. Extra meriterande är om du kan Navision. Som person är du positiv, självgående och serviceminded. Du är noggrann och trivs med att jobba i team eftersom du kommer arbeta nära övriga medarbetare på ekonomiavdelningen. Övrigt Några av dessa tjänster är uthyrningsuppdrag och några är fasta tjänster. Samtliga tjänster är placerade i centrala Stockholm. Är detta något för dig är du varmt välkommen att skicka in din ansökan via www.inhouse.se. Intervjuer kommer att ske löpande och vi vill ha din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 17 augusti 2010
  • Ansök senast: 16 september 2010

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


21 november 2024