Inhouse söker ekonomiassistenter för inhyrning!

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning / Work Description

Inhouse söker nu för våra kunders räkning dig som är en driven och framåt ekonomiassistent med kunskap i löpande bokföring, kundreskontra- och /eller leverantörsreskontra, betalningar, avstämningar osv.

Som ekonomiassistent ansvarar du ofta för administrationen av kundfakturor, både till svenska och utländska kunder. Ditt dagliga arbete kan även innefatta fakturahantering, samt uppföljning i ekonomisystemet. Vidare ingår allmänna administrativa uppgifter inom ekonomi, sortering och arkivering samt administrativa uppgifter beroende på våra kunders behov!

Din profil / Your profile

Du som är minst gymnasieekonom, gärna med en eftergymnasial påbyggnadsutbildning och har ett brinnande intresse för ekonomi ska söka till oss! Vi ser gärna att du har minst ett-två års erfarenhet av brett ekonomiarbete, gärna i kombination med administrativa uppgifter och har god förståelse för det ekonomiska arbetet. För att snabbt kunna sätta sig in i våra kunders vardag har du grundläggande kunskaper i Ms Excel.

Som person är du driven, noggrann och proaktiv. Du arbetar självständigt och har lätt för att prioritera. Vidare är du prestigelös och har lätt för att samarbeta. Du är social, framåt och har en hög känsla för service.

Övrigt / Other

Vi söker medarbetare för kortare och längre uppdrag till våra kundföretag.

Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor angående tjänsten kontakta Elin Siggelin på elin.siggelin@inhouse.se.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” \”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett <b>Tekniskt Problem</b> med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller <a href="mailto:info@inhouse.se">info@inhouse.se</a>

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 6 juli 2015

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


21 november 2024