OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget är ett samarbetsorgan för Sveriges trafikförsäkringsbolag.Verksamheten består i huvudsak av att reglera trafikskador orsakade av okända, oförsäkrade och utländska fordon samt att ta ut avgift av ägare till oförsäkrade motorfordon.Det ligger centralt i Stockholm och har ca 130 anställda. Arbetsbeskrivning Tjänsten innebär deltid dvs.50%.Dina huvudarbetsuppgifter innebär administration.Du kommer att ta fram akter och PM från organisationens arkiv, registrera, kopiera och arkivera olika yttranden.Du registrerar alla inkommande ärenden i diariet samt postar yttranden och protokoll för påskrifter.Dessutom ska du sortera i arkivet och hålla ordning på all administration kring ärendena.I tjänsten ingår också att ge telefonservice gentemot skadelidande, både mot bolag och mot ombud. Personlighet Du ska vara flexibel, noggrann, lojal och hjälper gärna till där det behövs.Du tycker om att administrera och sortera bland gamla och nya akter.Det är viktigt att du kan ge hög service och är snabb i din administration. Övriga meriter Har du arbetat med liknande arbetsuppgifter så är det meriterande men mycket kan du lära dig på plats om du har flexibiliteten i dig och känner dig som en samordnare och administratör. Övrigt Tjänsten är en inhyrning vilket innebär att du får en anställning av Inhouse som kommer att löpa på fram till årsskiftet med start omgående.Du kommer att få en individuell timlön.Tjänsten är deltid 50% och det är flexibelt så du kan bestämma tiderna tillsammans med kunden.Kanske studerar du eller har ett annat arbete vid sidan av, då kanske detta är något för dig?
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013