OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inhouse söker en löneadministratör en dag i veckan för kunds räkning.Arbetsbeskrivning: Ansvara för leverantöreskontra som innefattar: .Ankomstregistrering .Sammanställning av underlag (samlingsfakturor) .Betalning av leverantörsfakturor Ansvara för lönerna på kontoret i Stockholm, vilket innebär: .Sammanställning av löneunderlag .Registrering i löneprogrammet .Bokföring av löner .Utbetalningar .Kontrolluppgifter Personliga egenskaper: Du ska vara noggrann, positiv och tycka om administration.Du ska ha högskoleutbildning inom ekonomi eller löneadministration.Du bör även ha 2-3 års arbetslivserfarenhet inom ekonomi och lönehandläggning. Övrigt: Tjänsten är en inhyrning och du får en anställning av Inhouse.Du kommer att få individuell lönesättning.Tjänsten ska tillsättas omgående och vi kommer att genomföra intervjuer löpande.Du kommer även att arbeta 25% dvs en dag i veckan. Ansök tjänsten på www.inhouse.se/lediga jobb/ekonomi.Vill du veta mer!
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013