Inhouse söker en löneadministratör på 25%

Arbetsbeskrivning

Inhouse söker en löneadministratör en dag i veckan för kunds räkning.Arbetsbeskrivning: Ansvara för leverantöreskontra som innefattar: .Ankomstregistrering .Sammanställning av underlag (samlingsfakturor) .Betalning av leverantörsfakturor Ansvara för lönerna på kontoret i Stockholm, vilket innebär: .Sammanställning av löneunderlag .Registrering i löneprogrammet .Bokföring av löner .Utbetalningar .Kontrolluppgifter Personliga egenskaper: Du ska vara noggrann, positiv och tycka om administration.Du ska ha högskoleutbildning inom ekonomi eller löneadministration.Du bör även ha 2-3 års arbetslivserfarenhet inom ekonomi och lönehandläggning. Övrigt: Tjänsten är en inhyrning och du får en anställning av Inhouse.Du kommer att få individuell lönesättning.Tjänsten ska tillsättas omgående och vi kommer att genomföra intervjuer löpande.Du kommer även att arbeta 25% dvs en dag i veckan. Ansök tjänsten på www.inhouse.se/lediga jobb/ekonomi.Vill du veta mer!

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 20 mars 2008
  • Ansök senast: 19 april 2008

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024