OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inhouse söker nu för kunds räkning dig som vill arbeta deltid som kontorsassistent hos ett finansbolag i centrala Stockholm. Du kommer att vara anställd som konsult hos Inhouse och vara uthyrd till kund. Du kommer att arbeta mellan 10.30 till 13 varje dag. Arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsuppgift är att se till att luncherna fungerar. Du ansvar för att ta beställningar på kontoret och sedan hämta luncher. Vidare är du ansvarig för att det ser snyggt och trevligt ut på kontoret. Utöver över detta hjälper du till i reception under lunchen där du ansvarar telefonen och sedvanliga receptionistsysslor. Bakgrund Vi söker dig som arbetat med service tidigare, gärna som receptionist eller värdinna. Du är professionell i ditt yrkesutövande och har lätt för att ta egna initiativ. Vidare behärskar du det engelska och svenska språket väl. Om tjänsten låter intressant och arbetstiderna passar dig är du välkommen att söka tjänsten via inhouse hemsida, www.inhouse.se/administration, glöm inte bort att motivera varför du söker tjänsten och varför arbetstiderna passar dig. Tjänsten är tillsvidare. Ansökningar per e-post kommer inte tas i beaktande för tjänsten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013