Inhouse söker kontorsassistent för kunds räkning

Arbetsbeskrivning

Inhouse söker nu för kunds räkning dig som vill arbeta deltid som kontorsassistent hos ett finansbolag i centrala Stockholm. Du kommer att vara anställd som konsult hos Inhouse och vara uthyrd till kund. Du kommer att arbeta mellan 10.30 till 13 varje dag. Arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsuppgift är att se till att luncherna fungerar. Du ansvar för att ta beställningar på kontoret och sedan hämta luncher. Vidare är du ansvarig för att det ser snyggt och trevligt ut på kontoret. Utöver över detta hjälper du till i reception under lunchen där du ansvarar telefonen och sedvanliga receptionistsysslor. Bakgrund Vi söker dig som arbetat med service tidigare, gärna som receptionist eller värdinna. Du är professionell i ditt yrkesutövande och har lätt för att ta egna initiativ. Vidare behärskar du det engelska och svenska språket väl. Om tjänsten låter intressant och arbetstiderna passar dig är du välkommen att söka tjänsten via inhouse hemsida, www.inhouse.se/administration, glöm inte bort att motivera varför du söker tjänsten och varför arbetstiderna passar dig. Tjänsten är tillsvidare. Ansökningar per e-post kommer inte tas i beaktande för tjänsten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 26 mars 2009
  • Ansök senast: 25 april 2009

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024