OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inhouse söker för kunds räkning en kundserviceansvarig. Företaget är beläget i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Som kundserviceansvarig kommer du att ha övergripande ansvar för kundkontakt per telefon. Du kommer att arbeta i ett team om 5 personer men du kommer att vara ensam ansvarig för kundservice. Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av följande: - Hantera kund och agent förfrågningar - Hantering och uppföljning av returer och byten mot budget - Aktiv telefonförsäljning och uppföljning mot egen budget - Rapportering - Skapa utskick till kund och agent med erbjudanden och övrig information Bakgrund Vi ser gärna att du har arbetat i kundservice i några år, du är van vid kundkontakter och merförsäljning per telefon. Ett krav är att du har någon form av akademisk utbildning. Du har goda kunskaper i svenska och engelska samt är en van användare av Officepaketet. Det är meriterande om du har vana av affärssystemet Navision. Personlighet I denna roll är det viktigt att du är ordningsam, strukturerad och noggrann. Arbetet förutsätter att du har förmåga att kunna göra flera saker samtidigt. Du är ansvarstagande och kan prioritera vid hög arbetsbelastning. Vidare är du social, stresstålig och prestigelös. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående. Verkar detta vara något för dig är du välkommen att skicka in din ansökan via www.inhouse.se. Intervjuer kommer att ske löpande och vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 10 juni.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013