Inhouse söker receptionist omgående

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ansvara för receptionen samt konferensutrymmen och luncher. Dessutom ansvarar du för företagets telefonväxel samt att ta emot besök. Du kommer även bland annat att ha hand om kontakten med leverantörer och posthantering. Personlighet Eftersom du kommer att vara en viktig länk såväl internt som utåt till våra externa kontakter är det viktigt att du är serviceminded och utåtriktad. Du kommer att arbeta i en organisation med många internationella kontakter och därför är det ett krav att du behärskar engelska väl i tal och skrift. Arbetet ställer också höga krav på integritet, flexibilitet, ansvarstagande och noggrannhet samt goda kunskaper i Office-programmen. Tidigare erfarenhet av liknande miljö och arbetsuppgifter är stor merit. Företaget ligger i fina lokaler i centrala Stockholm. Uppdraget börjar som en inhyrning hos oss på Inhouse i 3 månader med chans till förlängning. Du ska helst kunna börja redan den 18:e augusti eller den 25: augusti. Du söker tjänsten via vår hemsida,www.inhouse.se under administration

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 augusti 2008
  • Ansök senast: 12 september 2008

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024