OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inhouse söker nu en receptionist som kommer vara anställd av oss men arbeta ute hos kund. Arbetsuppgifter: Du går på ett rullande schema som receptionist eller värdinna. I rollen kommer du att svara i telefon, ta emot och välkomna besökare. Du kommer även att ta hand om möteskalendern samt förbereda möten, ansvara för tidningsprenumerationer samt posthantering. I din roll ingår det att vara behjälplig där det behövs med bland annat administrativt arbete som kopiering/scanning och inbindning av presentationer. Bakgrund: Vi söker dig som har det lilla extra och som arbetat som receptionist tidigare samt är van att arbeta i en internationell miljö. Den stora vikten ligger i att du är serviceinriktad och professionell i ditt yrkesutövande. Du har mycket goda kunskapar i engelska och svenska, både verbalt och skriftligt. Du har även mycket goda kunskaper i Officepaketet. Du är öppen och utåtriktad, social och positiv, representativ samt prestigelös. Du älskar service och har lätt för att uttrycka dig och kommunicera på alla nivåer. Du har även lätt för att prioritera och ta egna initiativ samt är ansvarstagande. Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och du brinner för att få dina medarbetare att må bra. Övrigt: Tillsättningen av tjänsten ska ske omgående och kommer löpa på minst tre månader. För rätt person finns det stora chanser till förlägning. Du kommer vara anställd av Inhouse och uthyrd till kunden. Tycker du att tjänsten låter intressant, är du välkommen att söka tjänsten vi Inhouse hemsida, www.inhouse.se under administration. Obs, vi tar inte emot ansökningar via e-post
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013